SMÅBARNSSANG

Velkommen til småbarnssang

Til høsten blir det småbarnssang annenhver tirsdag. Selve sangstunden varer 20-30 minutter, også er det tid for sosialt, lek og noe å bite i. Alle barn i alderen 1-3 er velkomne. Opprstart er 27. august!

Påmelding: klikk her

Til høsten starter en ny runde med småbarnssang. Barn i alderen 1-3 år i følge med en voksen er hjertelig velkommen til å være med. Det må ikke være en forsatte, det går også ann og ta med seg besteforeldre eller fadere. Vi skal synge, utforske rytmer og rytmeinstrumenter, danse og leke.  Det handler selvfølgelig ikke om hvem som kan synge best, men heller om å utforske musikk og kirken. Vi synger sanger som kanskje er allerede kjent fra babysang, men også en del nye sanger. Kanskje vi også deltar på en gudstjenesten en gang for å vise fra hva vi har lært?

Vi møtes annenhver tirsdag kl. 17:00 til ca. 17:45. Avhengig av hvor mange påmeldte det er skal vi dele gruppen i to. I såfall blir det en gruppe som fokusere på de yngste barna (1-2) og en som fokusere på de som er litt større (2-3). Dette få dere beskjed om før semesterstart. Prisen til småbarnssang er 250kr i semesteret.

Alle er velkomne, uansett funksjonsnivå.

Hvis du har spørsmål ta kontakt med Anna Lena (anna.lena.schulz@solamenighet.no).