Krøllekveld

Velkommen til Krøllekveld

Tirsdag den 29.10 kl. 16:30 til 18:00 inviterer vi alle 2-åringer i Sola til en egen samling i Kirken. Det blir middag, lek, sang og vi hører historien om den bortkommende sau.

For påmelding Klikk her

Sola menighet invitere alle barn som blir eller har blitt 2 i år sammen med en voksen til en samling i kirken. Vi begynner med å spise middag sammen (det blir pasta meed pølsebiter), så skal vi leke, synge, blir kjent med hverandre, høre historien om den bortkommende sau og skal lete etter krølle i kirken. Alle 2-åringer som deltar får en bok i gave fra menigheten.

Middagen er for hele familien, det går altså an å ta søsken med seg, mens samlingen etterpå er spesielt for 2-åringene. Skriv gjerne i påmeldingsskjema hvor mange som kommer til middagen, slik at vi kan lage nok mat.

Krøllekveld er for alle, uansett funskjonsnivå. Om dere trenger tilrettelegning, så gi gjerne beskjed.

Hvis det er noe dere lure på ta gjerne kontakt med Anna Lena (anna.lena.schulz@solamenighet.no eller 93922728). Påmeldingsfrist er fredag den 225.10.

Vi gleder oss!