Lys våken!

Velkommen til Lys våken

Den 09. og 10. november inviterer vi alle som går i 6. klasse til en overnatting i kirken. Det blir en gøy kveld med mange forksjellige aktiviteter!

Påmelding klikk her

Sola menighet inviterer alle som går i 6. klasse til Lys våken! Her skal vi bli kjent med kirken, ha mange gøye aktiviteter, spise god mat og ikke minst overnatte i kirken! Lys våken handler ikke om å være våken hele natt, men heller å være våken på det som skjer rundt oss, våre medmennesker og Gud. Programmet begynner lørdag den 09.11 kl. 16 og vi er ferdige etter gudstjeneste på søndag.

Progam:

Lørdag: Vi møtes i kirken kl. 16. Vi skal bli kjent med hverandre og kirken, spise middag, lære Lys Våken dansen, ha sporløp, spille, leke, og forberede gudstjenesten til søndag.

Søndag: Vi spiser frokost sammen og øver til gudstjenesten. Kl. 11 feirer vi gudstjeneste og hele familien er invitert. Programmet slutter etter gudstjenesten.

Arangementet er gratis og alle som kommer får en gave fra menighet, men vi er avhengig av at noen foreldre kan bidra med det ene eller det andre denne helgen. Vi er spesielt avhengig av nattevakter, for å gjennomføre Lys Våken! Om du kan tenke deg å hjelpe til så kryss det av i påmeldingsskjema.

Vi ønsker at alle som vil får delta. Vi legger gjerne tilrette for at ditt barn kan være med, bare tar kontakt med oss. Om barnet ditt vil heller søve hjemme så går det an å bli hentet lørdagskveld og kommer tilbake på søndagen.

Vi sender ut pakkeliste og og alt dere trenger å vite før helgen. Ved spørsmål ta kontakt med Anna Lena (anna.lena.schulz@solamenighet.no eller 93922728.) Påmeldingsfrist er 05.11.

Vi gleder oss!
Anna Lena Schulz (trosopplærer)