Tilrettelagt konfirmasjon

Konfirmasjon er for alle som ønsker det. Her er informasjon om tilrettelagt konfirmasjon.

oppdatert: 18.03.24

Tilrettelagt konfirmasjonsopplegg:

Konfirmasjon er for alle som ønsker det, og derfor inviterer alle menigheter til konfirmasjonsundervisning.

Erfaringer viser at ikke alle synes det er like lett å følge vanlig konfirmasjonsopplegg. Derfor tilbyr kirken gjennom Madlamark menighet et tilrettelagt opplegg. Dette er en del av kirkens HEL-arbeid. Tilbakemeldingene er svært gode, og vi gleder oss over å invitere nye konfirmanter dette året bosatt i menighetene i Stavanger og omegn.

Konfirmasjonsgudstjenesten blir søndag 27. april 2025. Dersom dere ønsker nærmere informasjon om opplegget er dere velkommen til å ta kontakt. Dere melder på konfirmantene gjennom www.imarka.no. Se fanen ungdom/konfirmasjon. Påmeldingen åpner onsdag 10.mai.

For spørsmål eller en nærmere presentasjon av opplegget – ta kontakt med Anders Hildeng Næss på mail: an632@kyrkja.no eller mob. 95438277.