Tårnagent

10. og 11. februar arangerer vi tårnagenthelg i Sola kirke! Sammen skal vi løse spennende oppgrag og mysterier. Alle 3. klassinger er velkommne!

Påmelding klikk her

Har du lyst til å bli agent i kirken og utforske kirken med oss? Lørdag og søndag 11. og 12.02. inviterer vi alle 3.-klassinger til tårnagenthelg i kirken! Som agentene løser vi spennende oppdrag og mysterier og delta på tårnagentgudstjeneste. Det blir spennende!

Program:
Agentene sover hjemme, men vi skal likevel møtes på lørdagen og på søndagen.

Lørdag 10.02. skal vi møtes kl. 13:30 i Sola kirke og er ferdige kl. 17:00. Det vil også bli matservering kl. 15:00.

Søndag 11.02. treffes vi kl. 10.00 og er sammen til kirkekaffe er ferdig ca. kl. 12.30. Hele familien og alle venner er inviterert til Tårnagentengudstjeneste kl. 11.

Foreldrehjelp

For at det blir en fin dag for agentene trenger vi hjelp av flest mulig foreldre. Det er enkelte oppgavene, som for eksempel å følge rundt barna når det letter etter sin neste oppdrag, hjelpe med matlaging på lørdag eller bake en kake til kirkekaffe på søndag. Hvis du kan tenker deg å hjelpe til, så kryss gjerne av hva du vil være med på i påmeldingskjema.

Hvis du kjenner noen i 3. klasse som ikke har fått brev, så kan de selfølgelig også delta. Alle er inviterte! Vi vil gjerne at alle som ønsker kan delta og legge gjerne til rette for barn med spesielle behov. Bare ta kontakt eller skriv i påmeldingskjema hvis du trenger litt ekstra hjelp eller ha allergier.

Ved spørsmål ta kontakt med Anna Lena (anna.lena.schulz@solamenighet.no eller 939 22 728).

Påmeldingsfristen er 07.02.2024!