Helt førsteklasses!

Sola menighet inviterer alle som skal begynne på skolen til å bli med på Helt Førsteklasses!

Påmelding klikk her

Velkommen til Helt førsteklasses i Sola kirke! Helt førsteklasses er for alle som begynner på skolen etter sommeren. Sammen skal vi høre bibelhistorier, leke, synge og blir kjent med andre som begynner på skolen. Vi samles totalt 3 ganger på forkjellige ukedager. Barna for den beste opplevelsen hvis de er med på alle samlinger, men vi har stor forståelse hvis det bare passer en eller to ganger. Kryss gjerne av i påmeldinger når det passer, slik at vi kan planlegge på en god måte.

Program:
Tirsdag 21.04. kl. 17:00-18:30: Samling med lek, aktiviet og kveldsmat.

Onsdag 29.05 kl. 17:00-18:30: Vi begynner med en samling for alle som begynner på skolen. Etterpå blir vi med på Onsdagsmorro, som et fast tilbud for barn i Sola kirke. Kl. 16:30 serverer vi middag for hele familien for de som ønsker det, siden det er Onsdagsmorro etterpå går det fint an å ta med søsken til denne samlingen.

Søndag 09.06 kl. 11: Familiegudstjenste hvor barna får utdelt boken "Tre i et tre" i gave av menigheten.

Når det gjelder samlinger på tirsdag og onsdag, så velger dere selv om dere ønsker at noen følger barnet eller ikke. Noen tørr kanskje å komme alene, mens andre føler seg tryggere hvis noen de kjenner er med.
Arrangementet er for alle uansett funksjonsnivå. Ta kontakt dersom ditt barn trenger tilrettelegging for å kunne delta. Hvis dere har andre spørsmål ta gjerne kontakt med Anna Lena (anna.lena.schulz@solamenighet.no).

Vi gleder oss til å treffe dere!